Saturday, May 9, 2009

Alahai BERCINTA SAMPAI KE SYURGA (Gotong-royonglah pula)

"Macam mana Su, boleh ?" soal bos saya En. Wan Azmin mengajak kami semua gotong-royong membaiki halaman 61 buku BERCINTA SAMPAI KE SYURGA.

"Boleh je ..." jawab saya. Masakan saya menolak memandangkan 'error' yang tidak disengajakan itu sebahagian besarnya berpunca daripada saya. Nak kata silap kerana cuai, tidak juga, tetapi yang menjadi faktor utamanya ialah 'waktu yang menghimpit'!

Maka pada petang Jumaat lalu kami (En. Wan, En. Zakaria, En. Zuraimi dan saya dengan bantuan Puan Hasmah dan Cik Suriati) sama-sama duduk bersila dalam timbunan bundle baki BERCINTA SAMPAI KE SYURGA untuk membetulkan kesilapan di halaman tersebut.

Ooooo boleh tahan mengasyikkan juga kerjanya, hendaknya pula apabila terbit jenaka dari mulut masing-masing ... !


No comments: