Monday, September 23, 2013

80% ... I LIKE!

Sebaik pulang daripada kenduri kahwin dua pasangan anak En.Mail dan Kak Yati, saya terus berkejar ke Citta Mall, tidak mahu melepaskan peluang hari terakhir JUALAN GUDANG BORDERS, Beyond Books. Diskaun hingga 75%. Bagi pemegang kad Maybank seperti saya ditambah lagi 5% menjadi keseluruhan diskaun 80%.

Woohooooo ... buku-buku import yang beratus-ratus ringgit boleh diborong dengan harga yang sangat murah. Bagaimanapun, disebabkan berkejar dengan masa kerana ada urusan lain nak diselesaikan, saya tidak lama di situ. Cuma sempat memilih tiga buku sahaja. Kalau ikutkan hati mahu saja berlama-lamaan memilih buku.

Tidak jauh dari Borders, kedai buku Times juga menawarkan diskaun menarik 90%, namun pilihan judul buku agak terhad. Buku kanak-kanak memang menarik, tetapi saya tidak berminat!

Teringat zaman remaja, Ayah sering membawa kami adik-beradik ke jualan gudang buku di Menara MPPJ (sekarang MBPJ) dan kami dibiarkan memilih buku sendiri dan Ayah akan membayarnya. Satu lagi, Ayah suka bawa kami ke jualan gudang kasut berjenama di Seksyen 17, PJ.

Jalan-jalan cari buku, memang mengujakan!

Tiga judul pilihan saya dengan 80% diskaun.










No comments: