Thursday, November 19, 2009

KELAKAR GILA!

Semalam saya menerima e-mel daripada seorang teman. Saya ketawa terbahak-bahak seorang diri apabila melihat gambar-gambar yang diforwardnya malam tadi ... and I thought my English is bad! You should see these pictures. What do you all think? LOL I bet!

6 comments:

Mynie said...

Memang lucu! ;D
Yang lain-lain macam genuine, tapi yang pertama tu macam 'main-main' je..

SURAIYA PAUZI said...

mynie,
mungkin juga genuine, agaknya org yg snap gambar tu padam barisan pertama alamat bg melindungi privasi tuan rumah kot.

Intan said...

Lucu sungguh ;D
aku fikir...diaorg ni buat direct translation kot, mungkin tatabahasa bahasa ibundanya begitu. Peh tu...ejaan ikut sedap mulut aje hahaha!!!

Intan said...

Lucu sangat ;D
aku fikir, diaorg ni buat direct translation...mungkin tatabahasa bahasa ibundanya begitu dan bab ejaan tu, ikut sedap mulut aje.

Mrs NarchotiQue said...

lawak gile ha3
sy ade pic english terabur camni
mmg lwak giles

Mynie said...

Maksud saya, gambar itu genuine, tapi tuan rumah mcm nak 'buat lawak' (lawak tak kelakar)..